wers

(?????????????????)



Ser du alla frågetecken?
De handlar om dig.

De handlar om vad du tycker och tänker


(???????????????)


De handlar också om det som har hänt

De handlar också om vad som händer

De handlar också om vad som kommer hända



Visst är det svårt att veta?

Visst är det svårt att förstå?



men ifall ingenting går som jag hoppas så kan jag ju alltid glädja mig med att jag har någonting att skriva om. jag har ju faktiskt haft någonting att skriva om i över en månad nu. hahahahahahahah

ironin

det här mellanläget är så kul




och jag vet inte ens om du någonsin har någonsin


kan vi inte göra konstiga meningar så ingen förstår

fast du finns ju inte här. du är där

tänk vilken evighet som befinner sig emellan "här" och "där"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0