typ tremiljoner år

Men ifall man multiplicerar ångest med fejkad ångest, då borde det bli ingenting, eller hur?

(kan du beskydda mig?)

Ja. Ja. Ja .Ja ja? jaaaaaaaaaaaaaaaaa





imorgon är det torsdag. fast det kanske inte spelar någon roll. alla dagar är ju lika långa och idag är alltid idag.




snälla övertyga mig om att jag har fel. sex veckor betyder säkert ingenting. säg att jag har fel så kommer jag att tänka på det vilket leder att jag kanske bryter den här förbannelsen jag har lagt över mig själv



ja just det, imorgon får jag tillbaka mitt matteprov. det var det som mitt undermedvetna försökte få mig att fatta

fast det har ju ingenting med det här att göra. här ska jag skriva sjukt djupa saker som jag inte själv förstår, i just det försöket att förstå mig själv mer. hahahahahaha. nej. jag vet inte varför jag skriver. det är väl för att det är skönt. åh just det. här finns det inga regler heller. här kan jag göra precis vad jag vil. jag älskar det. inga begränisngar. ingen mening. ingen struktur. fatta makten.


(makten)


(och jag är livrädd för att leeeeeeeva och jag är dödsrädd för att döööööö)




Tänker du låta det spåra igen?

(nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej)


dsa

nu lyssnar jag på kent det var så längesen jag minns inte hur det var att göra såhär eftersom minnena inte minns sig själv de har glömt de äldsta sångerna de som vi inte kan relatera till men idag så känner vi knappast samma känslor som vi gjorde på den tiden på tiden spelade saker och ting ingen roll då fanns det ingen översatthet om hur värkden skulle gå till hur allt skulle fungera och hur allt skulle bete sig men jag bryr mig inte för jag ör inte så jag att jag har inte din tid här jag inte vill gå gå gå gå snälalg å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0