tre män besitter klokhet (de som vet)

(. snälla. det vore så skönt. att få drömma sig bort. vi har blivit så duktiga på det. snälla snälla snälla)

(ok)


ser du inte utgångshålet? SER DU INTE HUR JÄVLA BORTSPRÄNGD HAN ÄR


vad är det för melodi du visslar på? jag känner igen den. jag tror att sist jag hörde den var under jordens undergång, precis innan världe föddes på nytt. det kan ha varit då. jag tror faktiskt det.


men jag saknar de böcker där det finns en värld som jag kan försvinna i. där är det så mycket enklare




därför så har jag insett att allat ankar slutar i samma tanke. tankeförloppet kan visserligen ta olika svängar, men det slutar alltid på samma sätt, med den mest destruktiva tanken. ÅH DEN ÄR FARLIG, AKTAREJ FÖR DEN!!!!!!!!!!!



ok
ok
kokok
tsisisisihihiihhihihiiiiiiiii

men om jag faktiskt fick för mig att stanna tiden, tror du verkligen att jag hade givit honom chansen att göra saker annorlunda? jag menar, jag hade bara kunnat döda honom som jag har dödat alla andra under tidens gång och sedan kan de sitta där i evigheten och titta ned på mig och fundera varför jag fortfarande håller på med dessa traditioner och de kan håna mig för min förbannelse som jag har lagt över mig själv. om jag bara kunde vila i  ett år, men det är just när man tänker den tanken som man blir avbruten av någon människa som just har vandrat in i ens liv och vad gör man egentligen åt det , man kanske borde acceptera att den tillvaro som man inte väljer är den tillvaro som man faktiskt trivs bäst i. är det inte litet så? JUSTJA KOMMERU HÅG VEM SOM SARE? nej för du var inte född på den tiden, jag hade inte ens tänkt att jag skulle tänka på dig. jag hade inte kommit så långt i mina tankebanor. kan jag inte bara få chansen att någon dag sitta ned och förklara varför det här händer just mig och varför livet är så förutsägbart och varför hela världen blir gestaltade som poliser som jagar mig i mina drömmar. visst är det sjukt? ibland brukar jag drömma att jag spelar hockey också och i de drömmarna så mår jag verkligen dåligt, för att jag spelar hockey. jag vill inte göra det, men jag tvingas ändå göra det. ÄR DET INTE DAGS ATT ANALYSERA VAD SOM HÄNDER DÅ? jo, såhär är det, att det innebär att jag gör någonting som jag verkligen vantrivs med att göra, men vad kan det egentligen svara, snälla svarap på det för nu prkar oanoadsfs dkskdfjsldfkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkle




tre tre ert ertn ert ert ert er ter ter te rt er t ert

(kra ft kra ft kra ft kra ft kfkfkfkfkfkfkfr(okej=)

det är så jävla varmt på mitt rum nu
fast det kanske inte hade någonting med det här att göra, förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0