Vi kan väl vänta tills imorgon?

vi kan väl vänta tills imorgon?





(ja)




varför älskar jag den meningen

den är så perfekt




som om att vi sköt upp någon som vi skulle göra. vi väntar tills imorgon? då kanske det har gått över? eller vad betyder det egentligen jag vet inte och nu försvann alla punkter och all struktur vilket betyder att jag hamnar i det där flödet där jag inte bestämmer vad jag skriver utan någonting annat bestämmer åt mig men jagtrivs med det för det är kul att bara sitta och låta fingraran dansa över tangentbordet och däe de dansar fram så uppstår ord som andra kan tolka, som ajg själv kan tolak närhelst jag vill fatta hur häftigt det egentligen är med ord, men meningar och sånt där är så sjukt överskattat, det är bara vilseledande visst är det det är bara fel vi ska inte ta de la det längwflkmnsdkf sdlfsödöfskdjfkjlökjhvh haha jag tappadenbort mig ett tag där men nu är jag med i igen men nu orkar jag intet änka mer jag ska stnga av daotrn nu för jag orkar itne se det här längre det blir bara fölrvirrnade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0