where are you pablooooooo

jag tycker att du är så vacker
herregud jag kan nästan börja gråta
av någon anledning som jag själv inte förstår
fast jag kanske bara inbillar mig
visst är det enkelt att säga så?
visst är det enkelt att tänka så?
men varför ska vi fly från sanningen
jag tycker att du är så vacker


fast det kanske inte har nånting med mig att göra
eller har det kanske det?
jag vill ju att det ska ha någonting med mig att göra
snälla sätt in mig i ett sammanhang
snälla ge mig en mening
jag ber, bara ett ynka ord
jag behöver inte mer för att kunna uttrycka mig


hahahahahhahaha

(????????????????????)


visst har jag berättat för dig förut
skillanden mellan "här" och "där"
det ligger en evighet emellan
hahahaha visst är det JOBBIGT?
visst är det så fruktansvärt svårt att kontrollera?
det går inte, jag är ledsen men det går inte

AND I DON'T USUALLY SMOKE IT ALL


hahahahahah

varför blir det alltid såhär

(det är en bra mening, kom ihåg den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0